Deska surfingowa Lost Quiver Killer
Opis
Jeden z najciekawszych modeli w kolekcji desek Lost, które wyszły spod ręki Matta Biolosa, jednego z najbardziej legendarnych shaperów surfingowych. Deska Lost Quiver Killer to rozwinięcie bardzo popularnego modelu Lost Shortround.
Jako stosunkowo wyporna deska z niskim rockerem, Shortround szybko zyskał sobie popularność zwłaszcza wśród surferów pływających głównie na mniejszych falach. Ponieważ jego shape jest zbytnio nastawiony na słabe warunki, Matt będąc na Bali postanowił trochę nad nim popracować i kiedy doszedł do tego na czym mu zależało, deska była na tyle różna, że potrzebowała własnej nazwy.
Ogólny kształt deski został odrobinę wydłużony. Quiver Killer zyskał większy rocker i smuklejszy dziób. Z drugiej strony rufa przeszła kompletną zmianę na bardziej wybaczający squash tail. Quiver Killer ma bardzo smukły kształt, zachowując odpowiednią powierzchnię i wyporność, żeby być w stanie wygenerować prędkość nawet na małym, wietrznym warunku. (Bałtyk!)
Okrągła rufa, smukły przód, większy rocker - to wszystko składa się na mniejszy fragment krawędzi w wodzie na małych falach, czyli więcej swobody i łatwości pływania. Z drugiej strony taki kształt pozwala zachować kontrolę na porządnych falach, wybaczając niektóre błędy początkującego.
Nazwa Lost Quiver Killer wywodzi się z jasnego wątku - ile tak naprawdę desek trzeba mieć, żeby móc pływać na każdych warunkach. Quiver Killer to rozwiązanie, które ma przybliżyć ideę posiadania jednej, uniwersalnej deski i robi to naprawdę dobrze.
Deska dostępna na zamówienie w dowolnym rozmiarze. Czas oczekiwania do 8 tygodni. W ofercie posiadamy również deski Pukas i Al Merrick (Channel Island)
Deska Lost Quiver Killer 6'1
Długość: 6'1
Szerokość: 20,38 cala
Grubość: 2,56 cala
Wyporność: 35 litrów
Finy: FCS2 Thruster
Cena: 2749 PLN
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.