

Popularna torba typu Duffle Bag, wykonana w pełni z wodoodpornego materiału. Pojemność 40L powinna wystarczyć, aby spakować się na wyjazd.
Wykonana w całości z chlorku poliwinylu, torba Vissla ma klejone szwy i jest w pełni wodoodporna. Można ją wrzucić do wody, a pianka w środku wciąż będzie sucha. Torba ma wygodne rączki lub pasek. Zapinana jest klamerkami, dzięki czemu jest w 100% szczelna w środku. W zestawie z torbą jest też pasek do noszenia na ramieniu. Pojemność 40L to naprawdę sporo - można do niej zmieścić wszystko co naprawdę potrzebne. Sprawdzi się podczas podróży po tropikach, gdzie często pada deszcz, lub na żaglówce czy w lasach deszczowych.
Wymiary: 60x36x30cm
Dbamy o Twoją prywatność
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
Więcej o plikach cookies przeczytasz w naszej Polityce prywatności.
Ustawienia plików cookies
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.