Deska surfskate Carver Lost Puddle Jumper 30.5"
Opis
Surfskate Carver Lost Puddle Jumper 30,5” CX
Jeśli szukasz deski surfskate na początek, to Lost Puddle Jumper 30,5” będzie bardzo dobrym wyborem. Szeroki blat w połączeniu z małym concavem daje dużo stabilności na desce i pozwala spokojnie rozwijać duże prędkości bez ryzyka niespodziewanych manewrów. Stosunkowo krótka deska w połączeniu z dużym rozstawem trucków sprawia, że deska dobrze się rozpędza i świetnie sprawdza się podczas cruisingu, ale pozwala też na bardziej freestyle’owe manewry.
Carver CX
Hybrydowy truck łączący w sobie to co najlepsze z deskorolki i surfingu. Prosta, lekka i wytrzymała konstrukcja oparta o podwyższenie i odwrócony king pin, z opatentowaną geometrią, tak aby umożliwić jak najlepsze pompowanie na desce. W skrócie oznacza to, że deski z trackami Carver CX umożliwiają symulowanie ruchów surfingowych podobnie jak na tracku Carver C7, ale są znacznie bardziej stabilne, dzięki czemu łatwiej się na nich ląduje skoki i tricki, jeździ tyłem lub dropuje do bowla. Taka charakterystyka sprawia, że deski z trackiem Carver CX są idealne do treningu nowoczesnego surfingu i airów, a także dla wszystkich, którzy dotychczas jeździli na deskorolce, ale chcieliby spróbować czegoś nowego. Carver CX to prawdopodobnie najbardziej popularny i uniwersalny track surfskate na świecie.
Carver C7
Najnowsza wersja słynnego trucka, który rozpoczął przygodę desek surfskate. Precyzyjnie wykonany truck, który pozwala na bardzo płynne pompowanie surfingowe i osiąganie dużych prędkości przy zachowaniu kontroli. Dzięki opatentowanej ruchomej drugiej osi deski z trackiem Carver C7 mają jeszcze mniejszy promień skrętu i pozwalają na bardzo ciasne skręty. Efektem tego jest duże przyspieszenie i duża kontrola nad deską. Jest to zdecydowanie najbliższy surfingowi track w deskach Carver surfskates.
Szczegóły
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.